Nieuws, Blog & Portfolio

Bekijk ons werk, laatste nieuws en weetjes

Maatregelen netsetters m.b.t. coronavirus

Maatregelen netsetters m.b.t. coronavirus

Zoals vele van onze klanten weten hebben wij een kantoor in Breda, maar wordt er over het algemeen ook veel als work-nomads gewerkt in binnen- en buitenland. Aangezien reizen op dit moment wordt afgeraden en onze favoriete coworking-spaces zijn gesloten, hebben wij veel op kantoor gewerkt de laatste tijd. Nu ook hier de eerste kuchjes in de wandelgangen te horen zijn, hebben wij het volgende besloten:

Werkzaamheden met prioriteit

Bij veel van onze klanten staan door allerhande maatregelen hun normale werkzaamheden op een laag pitje. Wij horen dat ze ineens "meer tijd hebben voor de eigen website" of "tijd willen besteden aan optimalisatie van software", en nemen daarover contact met ons op. 

Zowel Netsetters, Multi-Admin als Auditeers werken veel voor opdrachtgevers / met partners in de scholing-, travel- en evenementenbranche die op dit moment hard geraakt worden. Wij hebben besloten deze opdrachtgevers voorrang te geven en hen te helpen bij het annuleren, wijzigen en updaten van bijvoorbeeld cursussen, reizen en evenementen.

Werken in thuisisolatie

In principe werken wij zo veel mogelijk in thuisisolatie om onszelf en anderen om ons heen te beschermen. Alle meetings en brainstormsessies op ons eigen kantoor én andere locaties worden uitgesteld of zullen telefonisch plaatsvinden.  

Ons vaste nummer 076-7620620 is in de meeste gevallen gewoon bereikbaar, maar zoals gebruikelijk geven wij de voorkeur aan contact per e-mail

Buiten de reguliere kantoortijden

Bepaalde (ontwikkel)werkzaamheden worden normaal gesproken ingepland op tijden waarop we in Breda zijn, omdat het fijn is om met meerdere beeldschermen of computers te werken en/of back-to-back met collega's. Deze werkzaamheden zullen nu 's avonds, 's nachts en in het weekend worden uitgevoerd om contact met andere mensen in het kantoorpand zo veel mogelijk te beperken.
Hierdoor kan het voorkomen dat u op vreemde tijden bericht van ons ontvangt en wij op de reguliere kantoortijden juist minder goed bereikbaar zijn.

Onze collega's die inmiddels al (lichte) verschijnselen vertonen blijven sowieso thuis maar ook voor hen geld dat ze soms niet op de reguliere kantoortijden bereikbaar zijn.

Geen nieuwe opdrachten

Aangezien we op dit moment onze handen vol hebben aan opdrachtgevers in de scholing-, travel- en evenementenbranche, en omdat er op dit moment grote onzekerheid heerst op allerlei vlakken, hebben we besloten om geen nieuwe opdrachten meer aan te nemen of op te starten. Wij focussen ons op het zo goed mogelijk afronden van bestaande opdrachten en het uitvoeren van het nodige onderhoud.

Doorontwikkeling eigen systemen

De maanden Maart en April hadden wij in principe gereserveerd staan voor vakanties en ontwikkeling van onze eigen systemen. De vakanties zijn inmiddels geannuleerd, maar de doorontwikkeling mag niet stil komen te liggen om continuïteit te kunnen blijven waarborgen. Zowel voor de reeds bestaande gebruikers van onze systemen en softwarepakketten als voor ons eigen bedrijf.
Na de service aan de partners in de eerder genoemde bedrijfstakken zal de doorontwikkeling onze grootste prioriteit zijn de aankomende weken


Netsetters, Multi-Admin en Auditeers vragen om uw begrip voor deze situatie, net als wij begrip hebben voor uw situatie. We wensen iedereen heel veel succes en gezondheid toe in deze rare en onzekere tijden. Mochten wij u op enige wijze kunnen ondersteunen of wanneer u extra hulp nodig heeft om door deze crisis heen te komen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.